fredag 15. februar 2013

mensenmonster

æææææsj!!!!!
jeg HATER det mer enn noe annet i hele verden!!! å være mensenmonster, mensengretten, mensensur, mensenutålmodig!!!!!
ALT irriterer meg!!! hver minste lille ting! og ikke finn på å taaaaa på meg når jeg er sånn, for da freaker jeg ut!!!!!
og hva kan jeg gjøre??!?!!! I N G E N T I N G ! ! ! ! !
det morsomste er å få høre hvor urimelig man er når man er et mensenmonster...men, men...hva får JEG gjort med det da? det er jo fullstendig ute av min kontroll!!!!!
neeeeiiiii, det er liksom ikke noe å hige etter å bli ferdig med heller, da mener jeg ferdig med det for ALLTID, for da kommer jo den helvetes overgangsalderen!!!!! og det er jo mensenmonster ganger 1000!!!! fytte faen!
god helg til alle dere som har mensenfri uke, og jeg føøøøler med alle dere som er mensenmonstre denne helgen!

2 kommentarer:

  1. Hei :)

    Litt teit spm, søkte "indianer sko" på google for å finne treff på det. Fant en link på din profil siden 2010 at du solgte de :) http://motedilla-jente.blogspot.no/2010/07/sko-selges.html

    litt dumt spm, men har du de enda og intr i å selge de? :) isåfall send mail på eth.bo@live.no :)

    SvarSlett
  2. heihei!=) jeg har nok ikke disse skoene lenger =( håper du finner noe, og beklager veeeeeldig seint svar! har ikke vært så aktiv her inne på en stund ser jeg =P

    SvarSlett