lørdag 5. januar 2013

lysere tider!!!

føøøøøørst må jeg bare få si at Økonomisko har gjort det igjen; fått meg til å HVIIIIINE da jeg pakket opp et par vårnyheter denne uken her!!!! =) for det første er det så innmari herlig å få inn av den nye kolleksjonen, for det betyr snart VÅÅÅÅR!!!! =) også når de lager sååå innmari kule sko som i tillegg mine vonde føtter har det godt oppi, da tar det jo bare heeeelt av på jobben, hihihi, humpet rundt til nabobutikken for å vise herlighetene( hadde lav støvlett på ene foten, derav humpingen, fnisfnis ), allerede fått en del beundrere på disse skoene altså, så ikke vent for lenge på å kjøpe vårfavorittene!!=)



 denne skoen her er det jeg snakker om!!!! den er i svart lenger ned i innlegget mitt her, begge er FANTASTISKE!!!!!
bare se for dere denne skoen med de søteste sommerkjolene, eller en lys jeans med chiffonbluse over, eller rocke opp både sommerkjolen og chiffonblusen med en cognacfarget skinnjakke til!! disse skoene er så sykt fine!!!!! =) koster bare 499,-!





 fant peplumtopp fra Nastygal MED blomster påååå, kjempesøt!=) det blir masse blomsterprint i år, synes det er kjempefint, men jeg er litt plain så jeg vil da kjøre en helt enkel stil til printet, er ikke noen fæææn av å blande print, synes de som får det til ser überkule ut, men jeg er ikke helt der =)

men gøy at peplum fortsetter, for jeg sikret meg en superkul peplumtopp fra BikBOk i lys jeansstoff for en tid tilbake, så da bommet jeg ikke fullstendig og kan fiiiint bruke den i sommer =)=)
(passet ikke rundt kroppen min aaaakkurat nå liksom, prosjekt passe inn i klærne mine er i gang!)




digger det skjørtet her, er såååå mye fine skjørt å få tak i, synes at hele 2012 har vært knallbra på skjørt!!! ser ut som det fortsetter i 2013 også=) jeg kan IKKE bruke skjørt, men det er et must nå til sommeren da, så de som liker og kan bruke skjørt; gjøøøør deeeet!!!!=)




ikke akkurat en lyyys farge på denne toppen her, men svart er jo norske kvinners favorittfarge =P " det passer jo til aaaaalt!", har hørt det samme i alle mine år i butikk med både klær og sko ;)
og jaaaa, det passer til alt ;) her er det en åpen rygg, så det blir jo sommerlig og luftig da!=)



 HM har en del kule tights i sommerkolleksjonen sin, masse farger og blomster. selvfølgelig er det tights om sommeren, og tunikaer...synes sommertrendene er så lite spennende på snitt, men sånn er det nå bare, må bare gjøre det beste ut av det, eksperimentere litt og blande plagg og farger =)


her er de FANTASTISKE skoene i svart, aaaaallerede kjøpt og betalt!!!! de er så rrrrrråååå!!!! I LOVE THEM! som sagt,kun 499,- for disse herlighetene, og du kan IKKE sitte og tenke på dem, disse forsvinner fort ut av butikk =)

noen flere som gleder seg over alle de herlige fargene som har begynt å komme i butikkene nå? =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar