søndag 24. april 2011

litt digg

må si jeg har forelsket meg i bubbleroom.no på lik linje som jeg elsker nelly.com!!!!
nelly er RÅTT!!! og det er jammen meg bubbleroom også, et supert nettsted med sykt mange bra varer!!! foreløpig synes jeg bubbleroom er best på merkene de fører og klær, sko og tilbehør er de ikke så store på enda, men mulig det kommer etterhvert, men disse to nettstedene i kombinasjon, da vil du ALLTID finne det perfekte antrekket til enhver anledning!!!!

har bare surfet og kost meg litt i dag, det er masse skatter her altså, her er noen digge ting jeg fant i dag:



skolett som passer til ALT!!! dritkult til de haremsbuksene nedenfor her!!!!=) for ikke å snakke om til den kule og ikke minst sitrusfargede kjolen her også!!!!=)



digger denne kjolen, mest pga fargen og fordi den må være deilig å ha på seg i sommer!!!! og jeg GLEDER meg til sommer, er jo nesten det allerede med det været vi har fått i påsken!=)



digger denne buksen her!!!!! DIGGERDIGGER!!! skulle ønske jeg kunne gått i den, hadde kjøpt den TVERT!!!! tøff med en svart tank-topp og noen store armbånd til!!! og noen løse krøller i håret satt opp på en løs og "slurvete" måte!=)


denne buksen vurderte jeg å bestille meg...men så er det joggebuksestoff..som jeg skjønte på beskrivelsen, og da ble jeg litt usikker, fint til veldig tynne bein men ikke når man har litt større lår...tror jeg ;)
denne er grøøøønn!!!! jeg liker grønt., derfor er denne med som et digg plagg!!!=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar