tirsdag 19. april 2011

har jeg sagt...

at jeg EEEELSKER Vila??!?!!!! bare lurer skjønner dere, på om dere har fått det med dere? ;)
vært og kikket inne på Bubbleroom igjen, de har syyykt mye fra Vila, og jeg MÅTTE bare ha noen ting derfra altsåååå!!! =)




denne hvite toppen her forelsket jeg meg i, men jeg må bare innse det, jeg får ikke på meg str M i en sånn type topp( dvs uuuuten stretch!!! )og de hadde bare igjen mediuuuum, æææsj!! men anbefaler dere å kjøpe den!! kjempefin nå utover da, sånn som på bildet med en jeans-shorts, eller som jeg diggerdiggerdigger å gå i: SKINNYJEANS!!!! hehe, med noen fine kilehæl-sandaler i brunt til, jepps, for ikke å snakke om tresmykker som jeg synes er RÅTT!!!



denne mørkegrå buksen her har jeg bestilt meg da, eneste "aberet" er at det er glidelås på lommene bak, jeg bruker jo lange topper/gensere over rompa, så kan hende det blir helt feil med denne buksen, men jeg tenkte jeg skulle prøve den da, så litt kul ut på fargen=) kjøre litt rocka stil =) tøft med lang gul singlet-topp til og en svart, tynn cardigan over med noen kule lenkesmykker og en schvær statement ring( noen som har fått med seg at jeg har fått dilla på STATEMENT-RINGER eller??!?!?!), synes det er vanskelig å finne DEN ringen der ute, kikker litt overalt når jeg først er på kikkeren, men det er møøøe rart der ute altså, HJELP! men jeg har da sikret meg noen få tøffe, som jeg bruker om og om igjen til jeg blir helt GRØNN på finger`n! ( jeg sa ikke at jeg kjøpte EKTE vare!!)
denne blonde-genseren har jeg også bestilt meg!!! håper den er like kul som på bildet!!!!! WIIIIIII!!!!! gleder meg til å slenge på meg den til alt mulig!!=)=)
hadde lyst på denne buksen her, men jeg valgte den mørkegrå på bildet litt lenger opp i stedet, må sjekke ut om størrelsene til Vila passer de schvære beina mine!! har nemlig klart å gå ned rundt rompa og øverst på lårene, hohoho, sikkert sånn "kjerringmåte" å gå ned i vekt på når man har nådd min aaaalder( oldies vettu!), men resten av lårene er like store, noe som er riiimelig digert for å si det mildt! sliter med bukser, og ihvertfall nå!! når jeg endelig får de over lårene( etter en skikkelig kamp på badet med brukne negler og en sprayflaske med vann og en heeel del bøy og tøy)så sitter ikke buksen rundt livet, for den er for stoooor etter at jeg har trent bort de greiene der, JESUS!!så buksen sitter ikke oppe,jaaadaaa, er så mye pent i belter atte, men da får jeg jo BULK!!!...hehehe, greit, jeg skal fortsette å trene, min motivator( ingeborg på Only) sier at lårene kommer etterhvert, Don`t give up!!!
and I will NOT!!!! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar