onsdag 20. april 2011

hjeeeelp, det er snart 17.mai!!!

åååneeeiii!!!
kom i snakk med deltidshjelpen min på jobben om bunader, at har man det så har man for alltid noe å ha på seg ihvertfall på 17.mai...jooodaaaa!!! hehe( litt flau nå ), jeg haaar bunad jeg, den var kjeeempegrisefin den gangen jeg veide 50 kilo og måtte spesialinnsys rundt puppene fordi jeg var sykt smal rundt...ja i grunn rundt omkring og overalt var jeg smaaaal. ække det nå for å si det sånn, så den bunaden som jeg var så heldig å få i konfirmasjonsgave og brukte flittig i årene etter det, den er ikke så fin til meg nå, ergo: jeg har ikke noe å ha på meg på 17.mai!!!!!
hadde jo ikke vært så himla viktig heller om det ikke hadde vært for at jeg må jo gå i 17.mai-tog med barna mine, og det er jo greit å seeee ut som om jeg er "med" på 17.mai, om dere skjønner, ikke bare slengt på meg noe tilfeldig fra bunnen av skapet =P
også kikket jeg litt på nelly da, DER har de kjoler altså!



fant denne syyykt sexy her da! jepps, for det første så har jeg ikke bein til å gå med en sånn kjole, og hvitt er supersmart med to små barn på 17.mai, hohoho ;)



også fant jeg denne übersøte her, minner jo litt om en bunad også, tyroler-bunad kanskje ;)
jaja, kort denne også OG hvit...

hvit....jepps, jeg seeer at den er hvit OG kort! er det mulig??!?! jeg har satt standarden skjønner jeg =P




HVIIIIIIT!!!!! hurraaaa, men det skal sies at det passer jo knallbra med en 17.mai sløyfe på hvite klær da ;)





også fant jeg denne, kjeeempefin!!! og gaaanske dyr, over to tusen kroner, ganske uaktuelt!
MEN jeg har en drøm, at når jeg har blitt en slankis( legg merke til at jeg skrev NÅR og ikke hvis!) så har jeg lyst til å koste på meg en kjole som er litt dyr, for da ser jeg jo smashing ut i den og daaa er det liksom verdt det ;) så....en gang i fremtiden, folkens, i fremtiiideeen ;)


her er jo den fantastiske bunaden da...den som jeg ser ut som ei sikkelig budeie i pr dags dato, men som jo er sååå fin da, jeg er superheldig som har en sånn bunad!!! neste år kanskje =)

hva skal dere stumme lesere ha på dere på 17.mai da( sier stumme fordi jeg sjelden eller aldri får kommentarer på innleggene mine, hint-HIIIINT!!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar