mandag 21. juni 2010

whowhatwear

er en super bloggeside om mote jeg fant for en tid tilbake
-whowhatwear.com
her setter de sammen en collage med aktuelle styles og styles som er sett på kjendiser bl.a og hvor man kan få kjøpt klærne=) ikke alltid jeg er eniiig kanskje, men det er det som er så bra, at vi alle har vår egen smak =)
her er et blogginnlegg om bikinier. jeg bryr meg svært lite om bikinier i grunn, er fordi jeg ikke har selvtilliten til å vise fram min "oversized" kropp i noe sånt, jeg har en stooor surfe(gutte)shorts jeg bruker hvis jeg liksom skal "sole" meg, hohoho, og dette gjelder også hjemme i hagen, det KAN jo plutselig komme noen innom!!!! HJEEELP!!! =P
men det skal sies at bare å ha en litt gylden farge på kroppen kan booste opp selvtilliten mange hakk!!
så nå skal jeg "røpe" min gyldne hemmelighet med dere ;) det er ett produkt jeg har falt PLADASK for!!! jeg har brukt myyye selvbruningskremer opp igjennom, det er kjempefint en hel dag eller to...til det begynner å falme litt her og der, til man ser ut som en dalmatinerhund til slutt, og jepps, jeg VET at man skal skrubbe kroppen først, smøre seg inn med en krem, vente litt og såååå smøre/spraye på selvbruning...men jeg føler det blir det samme resultatet uansett, PLUSS at det er vanskelig å få det bort når det først har blitt stygt.
SÅ!!!! her kommer det!!!! veeeent, veeent, jepps, det er : SEXY HAIR AEROTAN!!!!
fantastisk produkt!! dette er en kroppssminke, du blir gylden og fin, kan bli direkte BRUN om du sprayer tykt på, også er det shimmer i den, og den kan du vaske av i dusjen=) dette produktet sitter utrolig bra på, dvs at all brunfargen vaskes ikke fullstendig bort ved èn dusj, med mindre du skrubber da, så man kan liksom bare spraye på et lag til neste morgen utenpå det lille brune du har igjen, bare smøre utover og VIPS er man brun og deilig igjen=) jeg ELSKER dette produktet!!!=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar