fredag 18. juni 2010

fantastisk nettshoppingssted

har jo forelsket meg helt i et supert sted å nettshoppe fantastisk mote og sko!!!!=)
-shopbop.com
der er det virkelig mye FINT, og de har både merker og litt billigere klær og sko, eneste aberet er at det befinner seg i UK, så da har vi de festlige "problemene" med toll og frakt og MOMS!!!! hahahaha, utrrrrrrolig morsomt da jeg fant de FEEETESTE skoene i hele verden!!!! og jeg tenkte:" de her skal jeg jammen unne meg!=)" jepps, jepps, tenkte at frakten ble ikke såååå ille og tollen overlever jeg liksom, for disse skoene, MEN det jeg hadde glemt var den hersens MOMSEN som norge skal ha på AAAAALT!!!! ÆÆÆÆÆ!!!! så èn tredjedel av de fantastiske skoene mine er moms og toll til godeste norge, japp, håper de nyter godt av de ca 600,- jeg måtte bruke på det....


det skal sies at disse skoene her er også de eneste som har skopose OG skoeske på seg ;)
skal få tatt real life bilder med de senere en gang, må bli litt tryggere på bildeoverføring fra kameraet mitt først =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar