onsdag 5. januar 2011

shoppet fra vårkatalogene ;)


oooo, var jo en del fristelser i disse katalogene som hadde poppet nedi postkassen min da ;)
ble "treggingsen" på bildet over, deilig stretch og passer til alt =)

vesken under her er jo bare RÅ!!! den er GRØNN og kuuul!!!! håper jeg blir fornøyd med denne altså, at bildet er riktig og forventnigene dertil =)



denne cardiganen er tydeligvis "onesize", så den kjenner jeg at jeg er litt spent på...har aldri vært noen fan av onesize-klær...MEN om den skulle passe er den jo genial, jeg tok den ikke i denne fargen som er på bildet, jeg valgte en som er lysere i fargen for da kan jeg bruke den både til brunt og til svart <3


måtte jo ha slike sko!!!!passer til jobben min, kun 5 cm høy kilehæl også, så ser for meg disse med en av de laidback-jeansene fra Humör som vi selger i butikken min med strikk nederst i bena og en tee!!! =)

mmmm, enda en treggings/jeggings, denne tok jeg i svart, MÅ ha svart bukse!!! kan brukes til ALT!!! en genser til, en skjorte, en tunika, en dressjakke...you name it!! genialt!!!=)

også favorittkjøpet mitt( håper jeg stemmer med bilde og virkelighet), syntes denne tunikaen var nydelig og litt annerledes=) lurer på om jeg skal slenge et tynt, brunt flettebelte rundt eller hva...vi får se, gleder meg vilt til det blir vår og bart!!!!
selv om jeg kjenner angsten melde seg i forhold til alle de fantastiske støvlettene jeg kjøpte meg for vinteren...må de hvile i sommerhalvårett da??!?!?!?!! =P
jeg har vel noen andre sko jeg kan bruke i mens...noen som tør gjette hvor mange par sko jeg har, hohoho ;)

1 kommentar:

  1. Blir virkelig missunnelig. Blir såå inspirert til å shoppe, og det er ikke noe lommeboka trenger nå. huff hehe

    SvarSlett