søndag 23. januar 2011

øglybøgly!!


OMG!!!!!! hva skjeeer???!?!?! er det mulig å lage så stygge "kjoler"??!?!?!? jeg ser for meg at det eneste denne her kunne funket til er enten på "hjørnet" når du er ute og skal tjene litt penger, eller på "swingers-party", hohohohohoho!!!!!!!!!!!!!!!!
ÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!! sorry hvis jeg støter noen som har kjøpt seg denne her nå, men det går bare ikke an...eller?? hva tenker dere??!?!? URK!

heldigvis er den laget i TO forskjellige farger da, hahahaha!!!! så har man virkelig valget da, JIPPIIII!!! hehehe, vet det finnes mye stygt ute i alt det fine også, men det her funker virkelig ikke, sorry, sorry, sorry!! den her er jo litt 80-talls inspirert da, fnisfnis ;)

jeg fant et alternativ til disse stygge kjolene da, hvis man absolutt skal gå med mesh mener jeg...jeg synes fortsatt at det ikke er noe pent, men denne her kan man få til å funke iallefall...kanskje det er noe med alderen min =P jeg har nesten litt angst for å vise kløft, gjør sjelden eller aldri det lenger, men husker godt at det var en tid hvor det var om å gjøre å vise mest mulig uten å vise "alt", har igjen noe plagg fra den tiden, får dem absolutt IKKE på meg, er snakk om størrelse 36!!!! ÆÆÆÆ, ting har spist seg opp gitt, mmmm, maaaat =P

noen som mener noe annet om disse kjolene her eller? jeg er interessert i deres meninger!!=)=)=)

3 kommentarer:

  1. MY GOOOD - dritstygge!!!!!!!!!!!
    Den siste hadde funket veldig bra hadde det vært bittelitt mindre kløft =)
    Men de 2 første, pjuuuuuk! Enig med du!!!

    SvarSlett
  2. Ååååå, i like måååte!! Skulle ønske vi kunne jobbe sammen, var så gøy på Lene V Hamar =) <3

    SvarSlett