tirsdag 25. januar 2011

fnisfnis =P

hihihi, klarer ikke dy meg, MÅÅÅ jo bare dra fram sånne ULÆKRE sko innimellom =P


disse snowjoggene er jo så stygge at de nesten er kule, hahahaha!!! på afterski med hvit joggebukse og hettegenser til, hihihihi=)

sorry, de svarte her funker IKKE!!! hihihi, bubble-skoooo, hva, hvor og når liksom?? =P

uff og uff, ser ut som om skoene har prøvd for hardt, toooo much is nooot gooood!!! ;)
penskoene til nissemor joooo!!!! ;)


også disse blå her da, VET AT DET ER SÅÅÅÅ PÅ MOTE, men ÆÆÆÆSJ!!!! funker kanskje hvis man bruker str 35-36 i sko og 34-36 i klær, men ikke en eneste størrelse over det, da blir man MANN da!!!!

det som er så BRA er at vi ALLE har forskjellig smak!!! dette her er jo min mening, jeg liker mine ting og har min smak, mens andre liker andre ting =) noe som er SUPERT! og det er jammen bra ikke alle liker det samme, hadde vært en KJEDELIG verden!
bare husk: det finnes "dårlig smak" også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar