torsdag 27. januar 2011

aaargh!


jeg fikk buksen min fra nelly i gåååår, LYKKE! =)
MEN jævlarrrr, dette har skjedd meg før også, de sendte meg feil farge, jeg fikk denne dere ser på bildet her, og jeg skulle ha kahki grønn....
MEN den var drrrritfin!!!! og den PASSET!!! stretch er heaven altså ;)
siden jeg er verdens dårligste til å sende ting i retur, og jeg har angst for at det plutselig skal være tomt for denne buksen i grønn, beholder jeg den lyse også =)

er utrolig teit at de klarer å kludre til en ordre i forhold til farge og størrelse....begge deler har skjedd meg....ekstra jobb på meg som kunde, ikke bra =/

sykt kaldt på Ilseng i dag, -25 grader, snakket med bestisen min på lillehmr i stad og der er det bare -8...spørs om jeg forhastet meg litt da jeg flyttet fra oppvekstbyen min gitt ;)
MEN her forsvinner snøen FORTERE, ergooooo, RASKERE våååår =)=) ( jepps, jeg klamrer meg til den!)

tenker HARDT på hva jeg skal ha på meg på jobb i dag, skal jobbe kvelden...ikke kommet på noe lurt enda, er for kaldt tror jeg, hjernen har fryst...sykt kaldt å ha hendene over dynen for å skrive dette innlegget her, men hva man ikke GJØR for å få vrengt ut av seg lykkenyheter om nye klær ;)

jeg skal laste opp noen nye bilder til jobbsiden min på facebook etterpå, så hvis noen tenker på å fornye garderoben til kjærsten sin litt, så finner du det på !Solid Hamar, sjekk det ut på facebook=)

ha en strålende dag! jeg begynner å kjenne at formen kommer seg, så jeg skal vær EFFEKTIV i dag!!=)

3 kommentarer:

  1. Sinnsykt kul bukse! : ))
    Sånn må jeg bestille meg også tror jeg :o)

    SvarSlett
  2. Liiiiker!! Kan du legge ut et bilde av deg med den? Stylet med topp og sko osv?? Væææær sååå snill? :)

    SvarSlett