mandag 2. januar 2012

vekt

jepps, tok det harde skrittet og veide meg i dag, tenkte det var like greit først som sist.
hoppet oppå vekten og forventet i grunn det værste, MØØØE cola-drikking i heeele desember( måtte drikke kvoten min for 2012 vettu), også går jeg alltid opp en kilo eller halvannen når frøkna fra røros kommer på besøk =P
må si jeg ble positivt overrasket!!!!! har bikket mellom 89 og 90 i hele desember, og jeg veide i dag 90,1 !!! såååå nå blir det jo spennende å se hva som skjer med vekten da, null cola i 2012, og da mener jeg NULL COLA!!! det er ikke en slurk på lørdager engang, INGENTING!!!
og når jeg sier null cola, så mener jeg kun cola, mange som ikke skjønner greia mi med cola, men jeg er AVHENGIG!!! som at folk er avhengig av røyk, kaffe og andre ulumskheter de ikke klarer å slutte med, okey? sååå hvis jeg skal spise taco på en lørdag f.eks, så kan jeg drikke mozell f.eks, men jeg klarer meg med ett glass av det, må ikke drikke hele flasken...noe jeg hadde gjort om det hadde vært cola, sant? =)

såååå skal jeg i gang med treningen igjen, var jo så fint i gang og ble både strammere og "kvassere" i kroppen, men ga meg da sommeren kom...og VIPS, ble det liksom ikke noe mer etter det....
nå er det planlagt inn i turnusjobbingen min, står klart i boken når jeg skal trene, og det var slik jeg gjorde det sist gang også, for å i det hele tatt få det til, for jeg har jo egentlig aldri tid....

om jeg skal gjøre noe med maten? nei, ikke i første omgang, èn ting av gangen...ingen cola ooog i gang med trening...så får vi se om maten følger med senere...spiser mer regelmessig nå som jeg jobber på steder hvor jeg har pause, tror det har hjulpet litt på også =)

aaaakkurat nå sitter jeg og venter på at lille snuppa mi skal våkne, så hun får badet og spist frokost slik at jeg får levert henne hos farmor før jeg skal jobbe =)
klippet jo håret hennes i romjulen, hun ble såååå søt atte =)
burde klippet tuppene på mitt eget, men da blir det såååå kooort og nå begynner det liksom å bli langt =)=) jadajada, jeg vet at det hjelper å klippe tuppene, håret blir så sunt og fint atte...men det får vente, har ikke råd til sånt uansett....regnet nemlig på hvor mye penger jeg taper på å ikke være butikksjef, og det SCHVEI langt inni hjerterota gitt!

ha en strålende dag, folkens, nytt år og julen er ferdig og litt snø har kommet...ihvertfall her =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar