søndag 29. januar 2012

klær under 500,-

åååjaaa, klærne jeg har funnet her, som alle koster UNDER 500,-lappen, er fra nelly of course ;)
oooog, det er selvfølgelig sommerinspirert, for jeg er SÅ KLAR for sommer snart!!!
koselig med vinter også altså, men når det begynner å bli noen år siden jeg så solen sist ( jepps, jeg tok i litt der da, men...), så er bare tanken på å kunne ha på seg et par lette ballerinas og brette opp jeansen og slenge på seg en tanktop HELT FANTASTISK!! WIIII!!! =D


deilig topp å slenge på seg til shortsen eller et par jeans! siden toppen er av typen "antikroppsnær" er det lurt å ta på et par trange jeans eller kort og trang shorts til denne =)
ville droppet hatten her, og heller att håret i en tilfeldig hestehale og slengt på meg et par/tre trearmbånd til =)


denne nude-toppen her er übersøt!! litt mer pyntet og rocka med svart, trang skinnbukse til og noen skyhøye, svarte pumps( eller nude pumps), eller om du tar den på til denne lyse skinny jeansen som er på bildet under og har på et par nude pumps til. tror jeg bare ville hatt èn stor statementring til denne jeg, holde det heeelt classy og enkelt liksom =)



man kan vel aldri få for mange jeans??!?!!! herreguuud, det er et supert basic-plagg, passer til ALT!!! og lyse jeans er sååå sommer!!=)=)
jeans er i alle mulige farger og fasonger, så de finnes for ALLE!
jeg burde egentlig holde meg mest til typen jeans som har bootcut fordi jeg har stor rompe ogb store lår, så med jeans i bootcut får jeg mer "balanse" og vil da se smalere ut, smart triks?!? =)
MEN jeg er jo så himla glad i skinnyjeansen!!! så der "bryter" jeg reglene altså, så får det bare bære eller briste ;)

kjempesøt hvit tee, schtilig til jeansen på bildet over, sleng på et par converse og du ser passe chill ut i sommer =)


jeg MÅTTE jo ta med noe grønt ;) herreguuud som jeg elsker grønt!!! dritkult jo!!! og jeg MÅ ha meg en grønn bukse i sommer!!!! supersøt med denne hvite blusen til da!!

fantastisk farge på denne tank-toppen, passer best når man har fått litt farge på kroppen, ikke til den typisk blåhvite huden majoriteten av den norske befolkningen har nå ;)
MEN det blir jo sommer!!!!
ser at det fortsetter med masse ryggdetaljer på overdelene fortsatt, synes det er superfint!!!

mission: å kjøpe inn masse herlige blonde-bh`er til å ha under disse fine toppene =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar