søndag 22. januar 2012

hørt om MAXI AWARDS ??

jeg jobber på et snter som heter Maxi, og i mars ska vi ha Maxi Awards!! da kåres butikker og personale på ting de er gode/best på, f.eks service, ryddighet oversiktelighet osv...
jeg har jobbet på maxi i 4 år, men i fjor var første gangen jeg var med på Maxi Awards da, hihi =)
hva lærte jeg på kjolefronten?
jo, at jo kortere, jo bedre ;)
nå har det seg slik at jeg IKKE har bein til å vises fram. jeppsjepps, noen er heldige og andre mindre heldige, men da må jeg fokusere på det jeg KAN vise fram =)
MEN det er da veeeldig vanskelig å finne kjoler som går nedenfor knærna!!!!

ja, hva hadde jeg på meg i fjor daaa??!!!
jeg hadde panikk så jævlig, så samme dagen festen var, fikk jeg penger av kjærsten min til å finne noe å ha på meg!!!!! og jeg måtte prøve klær iiiiiii PRØVEROMMENE!!!! herreguuud for et traume!!! rart jeg kom meg på festen i det hele tatt!!
dere som kjenner dere igjen nå vet hva jeg mener med traume i prøverom, dere andre: dere sliter nok ikke like mye med fasongen som oss da ;)
jeg hadde på meg en svart highwaist bukse og en korsett-kjole med en champagnefarget waterfall blazer i fjor, med glitrende gullpumps! ooog jeg har ei søteste søtest (eks) kollega som er stylist som fikset hår og make-up =D

uansett, nå er det 2012 og jeg tenkte jeg skulle dukke opp i kjole...ooom jeg finner noen =P
har funnet noen fine under her, men alle er jo for korte da, så tips taes i mot med takk =)



denne her er suuupersøt og egentlig helt meg!! jeg liker litt sånn puffy-greier jeg=)
vet at man ikke ser mindre ut over rompa og lårene med sånt, men schtilig for det =)
fra nelly


denne er fra tidebuy, og er jo knallkuuuul!!!! skikkelig awards-kjole!! men dessverre aaaaltfor kort for meg...




tenkte seriøst på denne, er helt meg igjen og puffy da ;) kaaaan jo bruke en svart strømpebukse, dekker jo litt mer....hva synes dere?
tidebuy




synes denne her er grisesøt!!!! og noe utenom det vanlige, liker fargen også, søøøt!!




den lille sorte! med sexy rygg ;) jepps, ryggen kan jeg vise, iallefall øverste delen av den, dette er jo også en kjole man kan gjøre ALT med. alle burde ha en svart kjole og tidløs kjole i skapet sitt =)
nelly



kjole fra Vila!! kjempelekker!!! heller litt veldig mot denne, enkel og kan styles opp med tøffe armbånd og ringer!!!



kjole fra samsøe samsøe, veeeeeldig fin da, og veeeeldig dyr da...eller ikke sååå dyr da, men for ei som aldri bruker kjoler, er det dyrt å bruke rundt tusenlappen på en kjole som mest sannsynlig blir brukt èn gang...



digger denne kjolen fra H&M,, finnes i mange forskjellige farger, supersøt!




denne grønne kjolen her fra H&M haaaaar jeg kjøpt meg!! fordi den er GRØNN!!! jeg liiiiker grønt!!=) den var veldig trang for tre uker siden da....tror jeg har en plan med denne kjolen, men må se om kiloene blir borte først, så får vi se om denne kan være en kandidat til awards`en...




digger denne grønne fløyelskjolen her også, men trrrrang OG kort....rompa kommer til å ville kikke ut ALL THE TIME!! veldig slitsomt når man skal ha det gøy da...selv om de med kortkooorte kjoler i fjor hadde det veldig gøy de altså, og jeg fikk jo sett litt av hvert =P
MEN jeg er glad i buksene/jeansene mine...sååå må gå for noe litt safere =)
nelly



synes denne her var fiiiiin, litt dyyyyr, men lekker i ryggen da!!!!
nelly

noen av dere som leser bloggen min som skal på Maxi Awards og allerede har planlagt outfit`en??
moromoromoro blir det OG jeg har lovet å konsumere alkohooool på¨festen. så det kan jo bli riktig så festlig føler jeg ;)

4 kommentarer:

  1. Gå for en kort kjole Monica. Trenger jo ikke være så kort at rompa henger ut;) At du ikke har bein til det sitter nok mest i hodet ditt!!

    SvarSlett
  2. njaaaaa...har så lyst, så lyst...men, vi får se ;)

    SvarSlett
  3. ååh, herre! den siste der var bare nyyyyydelig!! :D

    SvarSlett