lørdag 5. mars 2011

shoes.com

YEAH!!!!!!=)=)=)
for en stund tilbake fortalte jeg dere om en nettbutikk som selger VILT mye skooooo!!! men de sendte ikke til norge, jeg sendte jo en mail og trygla dem om å sende til norge også...men neeeiiida, det skulle de ikke med det første...MEN så kan det hende at noen flere nordmenn har tryglet på sine knær, for NÅ sender de til norgeeeee!!!! SHOES.COM!!!! de har sykt mye sko!! mye stygge og mye fine=) til dame, herre og til de søte tåfisene til barn, fnisfnis =)

jeg har jo en liten "crush" på Ed Hardy sko...jaaadaaa, det er så himla mange som synes at det merket er så jævla harry, men jeg liker noe av det de har jeg!!! synes disse hvite her var kuuule!!! lyse skinnyjeans, hvit blondetopp under en knallgul eller rosa litt oversized topp med masse armbånd oppover ene armen, JESS!!!!!!
ogsåååå fant jeg skoen i svart også, fnisfnis ;) tøft å kjøre en litt mørk og rocka stil de til, med kort dressjakke f.eks og en skikkelig rrrå tee under, lærarmbånd og sølvarmbånd i god miks og noen schvære øredobber til!!=)

sjekk ut shoes.com, de har nesten ALT!!! og kuuult at de nå sender til oss nordmenn også =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar