lørdag 5. mars 2011

diverse kjoler

ooooo, skulle finne ut en pris på en kjole i går, og VIPS ble jeg jo sittende å kikke på masse kjoler på asos, veeeldig mye fint nå!!! og alt er så deilig sommerinspirert, VIL HA VÅR NÅ!!! smelt all snø og gi meg knopper på trærna og bare bakker, herregud som jeg gleder meg til dette skjer, skal bli SÅ digg!!!!!=)=)





fant denne her som jeg syntes var skikkelig herlig laidback, mmmm, like fin til pyntet party som til hverdags! hold den enkel som på bildet med noen sykt sexy pumps, og noen schvære øredobber og 1 stk statement ring, KLAR FOR PARTYYY!!!
eller ha den sammen med en tights eller skinnyjeans og noen wedges med et skjerf i halsen, klar for kaffe med venninner!!=)





også synes jeg bare denne her var så søt!!! for de som kan bruke sånt mener jeg =) det er en hel kjole, ikke et skjørt og en topp =)



fant enda en laidback kjole! den ser så sykt digg ut å ha på seg!!! hvis du har litt mage eller de festlige "lovehandles"`ene, så er denne perfekt, har du i tillegg stor byste er det perfekt at halsen er en v, samme gjelder om du skulle ha kort hals, da er v-hals perfekt for det forlenger halspartiet. om du skulle ha stor rompe eller brede hofter kan du også fint ha denne selv om den sitter etter, bare bruk en jeans som sitter godt rundt dette partiet og ha bootcut, da får du kjempefin balanse av kroppen og du vil se smalere ut ;) 3/4 lange armer gjør også at du vil se tynnere ut, maaaasse triks man kan gjøre for å få fram det aller beste ved kroppen din! og det er INGEN kropper som ikke kan se fantastisk ut!!! DU ER FIN AKKURAT SOM DU ER! husk det! =)

så fant jeg denne her som også så herlig digg ut, masse muligheter med denne, men tenk deg denne på sommeren da, med sandaletter eller wedges til, mmmm, sommeeeer!! =) du kan fint ha en jeansjakke utenpå denne til kjøligere sommerkvelder f.eks =)
også en liten og søt blondekjole på slutten, det var så fine detaljer på ryggen!!! den finnes i svart også =) ta denne hvite her med svarte skinnyjeans og en skinnjakke til, F.EKS DEN SOM JEG HAR FORELSKET MEG IIIIII!!! OMG!!! PERFECT!!=)=) hihihihihi=)
ha en strålende fastelavn-søndag, spis masse boller med krem i!! hadde jeg vært hos mamma nå så hadde hun sikkert lagt en liten klatt med syltetøy i midten av bollen og fylt resten med krem og masse melis siktet over på toppen, mmmm....MEN siden jeg ikke er der så ble det butikkboller med krem på fredagen som var, hihihi ;)

2 kommentarer:

  1. ånei, den blondekjolen var liiiite fin! hvor har du lett opp den da? ; )

    SvarSlett
  2. jeg tror alle kjolene var fra nelly.com jeg nå ;)

    SvarSlett