fredag 18. mars 2011

jakke/blazere

ooo, det har blitt MILDVÆR!!!! dvs i at vårjakkene skal opp og FRAM!!! ;)
jeg har iallefall kjøpt meg en ny jakke( riktignok sikret jeg meg min vårjakke da det var -30 grader ute, men LÆLL!!!), og jeg bruker den NÅ! for enten om det er -20 om morgenen eller +5, så er det VÅR!!!
ooog, selv om noen er liiittebitt tregere enn andre til å skjønne det, så er det WATERFALL-JAKKER som teller denne våren!!! like it or not, men det er sååå rrråått!!! en sånn jakke kan du ha til penkjolen i et bryllup utover kvelden eller i kirken etc, oooog du kan rocke den opp med en jeans!! og den finnes jo i mange varianter og farger, skinn, dress-stoff, denim, you name it!!=)



lyyyse jakker er überlekkert om sommeren da, denne er fra Vero Moda ( på nett), putt en tøff tank-topp i blonde under denne her og med svarte trange jeans, MÆÆÆÆN!! og med et par pumps eller kilehæler til!!! you`ve gotta love it!



er litt usikker på denne her i skinn, den ble så "flakete" om dere skjønner hva jeg mener, FOR mye og for tungt waterfall på denne...men det hjalp ikke med den blusetoppen under med altfor mye i halsen heller da....

en i svart er aldri feil da! kan brukes til alt denne! jeg bestilte denne faktisk, prøvde den...men ble ikke 100% fornøyd, så den er returnert...

også bestilte jeg denne, fra Only på nettet( samme er den i svart også, only), den minner litt om lyyyyslys denim, og var RRRÅ på!!! skl muligens bruke denne på jobb i morgen, med en svart koooort blondekjole under( bruker kjolen som topp jaaaa!!!! gæmlis jeg vettu!) og svarte trange bukser som jeg har fått dilla på å brette opp nederst( jepps, jeg driter i om det fortsatt er vinteren jeg, for det er offisielt VÅR NÅ!!) også skal jeg ha svarte kilehæler til =)=) LØRDAAAAG på jobb, da kan man være litt ekstra stilig vettu ;)

også forelsket jeg meg veldig i disse to her( over og under teksten), begge er fra nelly.com.
jeg heller mot den på det nederste bildet!!! den ser bare såååå kul ut!!!!! men var litt dyr da, bikket 1.000,- lappen liksom, TEIT!!! spesielt med alle disse teite regningene som er nå, ahdde jeg ikke hatt noen regninger skulle jeg kjøpt denne på bildet under ASAP!!!! skikkelig kuuuul!!!!
hvilke jakker har dere forelsket dere i til våren da??
skinnjakker er jo fortsatt HOTHOTHOT!!! og det er jo bra da, siden jeg har en i hver farge som finnes...nesten ;)
også fortsetter jo den trenden som var i vinter, kakhi fargede og litt cargo-aktige, men i tynnere stoff of course ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar