lørdag 6. november 2010

party-tips 2

laaaaange kjoler er jo også superlekkert til partysesongen!!!
er jo ikke alle som vil gå for booootyshort mener jeg ;)


en lang svart kjole blir jo aldri feil! med denne kjolen på bildet her skjer det jo litt, så unngå smykker i halsen, men ta på en masse armbånd på ene armen og gjerne noen enkle bling-øredobber =)
fantastisk rød kjole!!!! perfekt til julen, eeeelsker rødt til jul, er kjempelekkert! med svart tilbehør til, en svart clutch med paljetter f.eks, svarte satengsko og kanskje gullsmykker, PERFECT! for ekstra eleganse ville jeg satt opp håret og latt det kanskje henge noen "tilfeldige" løse hår i front for å ramme inn ansiktet ;)

laaaang paljettkjole med splitt herfra til månen er jo bare überlekkert! til denne kjolen ville jeg hatt noen helt enkle pumps og kun et par store øredobber i ørene =)

denne hvite kjolen her har jeg kjøpt selv, men i svart bunnfarge og champagne som kontrastfarge. til min svarte vil jeg bruke et par kjempelekre gullpumps som jeg har, en stor statement-ring i gull og svart og et par schvære gulløredobber, og løst oppsatt hår =)
også fant jeg et par lekre sko...IGJEN =P ta på disse til en kort, enkel svart kjole, VIPS er du klar for partyyy!!

denne brune her var også kjempelekker, fint med sko og tilbehør i gull f.eks, men like fint med sølv til =) sett opp håret og ta et enkelt smykke i halsen =)

2 kommentarer:

  1. Nydelige kjoler!!.Hvilken butikk er det mulig å kjøpe disse?ELSKET den røde!! Mulighet til å maile meg svar? linamaria88@live.no

    SvarSlett
  2. hei, hei! aaaltfor mye fantastiske kjoler å velge mellom ;) disse kjolene er fra 2010, men jeg mener å huske at det var på nelly.com jeg fant dem...

    SvarSlett