lørdag 25. august 2012

peplum, and I LOOOOOVE it!!


 Peplum, det er den "skjørtekanten" nederst på toppen du ser på bildet under her. superfeminin og gir en kjempeflott figur!
jeg er offisielt forelsket!!! =)
jeg sikret meg to supersøte versjoner i blonder fra BIKBOK forrige helg, en svart og en i crème.
den svarte brukte jeg på jobb, også senere på kvelden, da jeg var på sommerfest med Name It, hadde jeg på meg den i crème. de jeg har kjøpt er i stretch, så jeg føler meg ikke så stiiiv og jeg kan liksom være MEG selv om jeg føler meg superfiiiiin i disse toppene =)



dyreprint er jo hottere enn hottest om dagen, synes det kan være kult med et lite hint av printet og holde det veeeeeldig stilrent med alt du har på ellers, på Økonomisko har vi jo fått inn noen schtilige pumps med dyreprint!!



denne toppen over her ligner på de jeg har kjøpt meg =) er litt arm på, slik at jeg ikke trenger å tenke på hvordan jeg skal skjule de ;)




jeg eeeeelsker jo grønt!!! men jeg syne jo ikke ermeløst er så ideelt på vinteren i Norge..og å putte en cardigan utenpå en slik type topp vil jo ødelegge hele poenget med skjørtekanten....




hundetannmønstret er KUUUULT!!!!!




peplum er også å finne på kjoler, ser superlekkert ut!




rutete, åååå, det er såååå høst, digger det!!! =)




synes denne her var så stilig, fint snitt i denne toppen her!!
alle toppene og kjolene i innlegget her er fra asos.com, mye av det er til fiiiiinfine priser.
det eneste man må tenke på er at denne siden er utenlandsk, og hvis du da handler for over 200,- ( som er den laaaatterlig lave tollgrensen i norge), må du fortolle varene oooog betale moms, så da blir plutselig toppen eller kjolen en del dyrere enn prisen du får i handlekurven på nettsiden....



falt pladask for denne genseren her, den er i ull, mmmmm, deilig OG lekker!!!!

hva synes dere om den nye moten, noe dere kunne tenkt dere å bruke? sa jeg at man får en superfeminin figur? =)=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar