mandag 20. august 2012

høst-12 inspo =)

høst....ja, den kommer! og det ser ut som om den har tenkt til å komme liiiittebitt tidligere enn forventet =P
men det gjrø jo ingenting!!! for det er så sykt mye DIGG vi kan kle på oss!!!!!!
bare tenk at det er kjøligere i luften, du finner fram den deilige strikkegenseren med det überkule skjerfet til, og en helt fantastisk kåpe med DET schtilige beltet til, sammen med en ribbestrikket strømpebukse, jeansshorts og noen drittøffe skoletter med blockheals!!!! ikke glem torgvantene i en av høstfargenes MUST, sennepsgult, flaskegrønn/petrol eller vinrød ;)
oooog det er lov til å pakke seg godt inn i et superdeilig pusepledd foran sofaen med en deilig gigakopp med dobbel chocamocka =D



eller så kan man bare kle seg for en tur på byn, som jeg har mikset sammen under her ;)



 synes denne hårfargen her var PERFEKT!!!!hvordan får man til sånn da??!?!! ikke med hjemmefarge iallefall, og det er jo det jeg er best på =)












sminke kan gjøre så mye for øynene dine! jeg føler meg "naken" hvis jeg ikke har på mascara og eyeliner. jeg bruker nesten ALLTID eyeliner på våtkanten både oppe og nede, hvis jeg har eyeliner på øvre øyelokk liker jeg å duse den ned med øyeskygge på en q-tips, slik at linjen ikke blir så hard.

neglene er VELDIG i fokus nå, og det er så utrolig mye kult man kan gjøre! bare se på den duse og fine fargen på neglene her også med det lille hjertet på, MÅ testes!!!!!=)=)=)

fant denne superstilige kjolen på Selected Femme, koster bare 299,-!!!!
sleng på en strikket strømpebukse, så blir den mer casual med en gang=)

røff opp kjolen med denne grisefine, svarte skinnjakken!! også Selected Femme, koster 1.699,-
også slenger du på disse råstilige skolettene med platå fra Økonomisko til kun 399,-!!!

klar for en høstkveld på byen da=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar