søndag 19. juni 2011

kule skoooo

skooooo, hva er det å ikke like med skooooo?!?!?!
noen begynner hele antrekket sitt utifra skoene, og med de skoene som er under på bildene her, skjønner jeg hvorfor!!=) DRRRITKULE!!!!

når du skal lage et antrekk med sånne sko som de rosa eller orange her, må du tenke enkelt.
MEN du trenger ikke nødvendigvis å tenke nøytrale farger til, nå er det superpopulært å kjøre KNALLE FARGER sammen, kjempestilig da!!!!
kunne f.eks hatt en svart haremsbukse, som er brettet opp litt over anklene og en knall turkis
"silke"-topp til, rålekkert!!=)
funker både til de rosa og til de orange pumpsene ;) som BTW er å finne på nelly.com ;)


også syntes jeg disse her var så tøffe!! begge fargene selvfølgelig, håpløst å bare velge èn da!!!!!!
bare så synd de er så høye, jeg mer eller mindre bor på jobben, så jeg er avhengig av å ha sko jeg kan stå en hel dag med, åååhåhåhååå, men det er ikke alltid det stopper en skogal jente som meg altså =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar