søndag 13. februar 2011

STRIPEEEER!!

striper, striper, striper!!! æææææ!!!
igjen skal det være striper til sommeren!
jeg som er såpass brrrred er ikke spesielt glad i disse stripene som skal gå rundt og rundt og rundt kroppen miiiin!!! INGEN ser smalere ut med striper RUNDT magen f.eks ;)
men jeg ser det sommerlige aspektet ved striper, det er maritimt, sleng på et anker rundt halsen så er du DER! =)
men det har aldri vært min favoritt, hverken stripene eller ankeret, er litt for mye Oslofjorden og bærum for meg...;) neida, det har bare aldri falt i smak =)
men heldigviiiis så er det jo ikke kun striper som gjelder i sommer! det er ALLTID noe å velge mellom, så du vil alltid finne det som passer din kropp best og din smak best. det er det som er så morsomt med MOTE!!! det finnes noe for enhver smak!=)


stripet singlet fra nelly

stripet kjole fra nelly


stripet kjole fra nelly....
sorry for null inspirasjon på disse stripete bildene, jeg liker IKKE striper ;) men sleng på en jeansjakke og et hvitt skjerf i halsen daaaa, blir så fin atte!
MEN jeg kom på noe som hadde sett kult ut!!!!!!!!!
denne hvite toppen her sammen med en stripete blå og hvit tights!!!! men jeg har ikke funnet noen sånn tights enda, men jeg ser for meg at det kunne sett DRITKULT ut!!!!! ikke striper oppover, men stripene rett og slett rundt beina, KULT!!!!!!!
skal poste en stripete tight og denne hvis jeg finner det!!! så for nå må dere bare "se" det for dere, KULT!!!! jeg VET at det hadde vært KULT!!! sa jeg at jeg tror det hadde blitt KULT??!?!? ;)
ha en strålende morsdag i dag! jeg har kjøpt tights til mamman min og laaange leggvarmere, noe jeg vet hun ønsket seg =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar