lørdag 12. februar 2011

herlig med farger!!!


mmmm, så utrolig herlig med farger på klærne nå!!!!!
det er et tegn på VÅÅÅÅR!!! =)=)
sånn jeg har sett i motebildet og av kolleksjoner så har vi LOV til å bruke så mye farger vi bare vil=) finn den fargen som kler deg best og stæsj opp deretter!
denne gule på bildet her er jo bare dødsskjønn, og gult er ikke bare -nille lengre, hihihi, jeg hadde fobi mot gult en stund da jeg jobbet i -nille og de hadde knallgule gensere som en del av uniformen( veldig upraktisk da, når man tenker på hvor møkkete vi ble av å sjaue flere paller med varer i uken). men nå er gult heeelt greit, er du brun så forsterker du brunfargen med å ha på deg knallgult! KULT! =)

også har dere meg da, jeg eeeelsker grønt! føltes som om jeg var den eneste som elsket grønt da jeg jobbet i Lene V!!! da jeg fikk kjøpe inn klærne til butikken selv kjøpte jeg jo også grønt, helt til jeg skjønte at det kun var meg og ei til i hele hamar som digget grønt, hohoho, måtte holde meg til andre farger på innkjøpene etter det gitt ;)
men grønt er utrolig fint til veldig mørkt hår( som jeg hadde før) som hun på bildet har, men så synes jeg nok at det er fint med grønt til hårfargen min nå også, men det er kanskje fordi jeg ELSKER GRØNT UANSETT!!! ;)
siden det nærmer seg våren, ville jeg hatt denne grønne toppen til en lys jeans og med tresmykker til, mer vårlig og ikke så hardt med en gang!=)

rooosa er supersøtt, og det er skikkelig digg med sånne "flagretopper" som dette her i sommervarmen, kult med caprijeans( traaang jaa!!) og brune heels eller kilehælsandaletter!!=)

og jeg har gått på en så STOR smell!!!!! jeg har falt for BLOMSTER!!! folk begynner vel snart å kalle meg blomster-monica à la finn schjøll( aaaner ikke hvordan figuren skriver navnet sitt, men blomster-finn var det jeg skulle fram til!), det blir blomster på meg minst 1-2 ganger i uken på jobb, hehehe, men det er jo bare såååå fint!!! flower power =)

hvor kult er det ikke med orange??!?!?!!!!! den fargen er undervurdert! men du må finne den "rette" nyansen, mange orange-farger er litt øgly, denne er var superfin syntes jeg!!! for ikke å snakke om kjolen da som var GRISELEKKER!!

måtte ha med den kjolen her også, selv om den ikke er av det "knalle" slaget, men snittet var så kult!!! dødstøff kjole!!!!! legg merke til lommene midt på magen, kuuuul!!!!

siden jeg ikke er så himla glad i blått, så fant jeg denne her som et lite kompromiss, hihihi, er jo blått på denne!!! ;) syntes denne her var kjempesøt, og igjen et sånt deilig og flagrende plagg, mmmm, som jeg gleder meg til sommer!!! hørte rykter om at det er -30 grader hjemme hos meg nå, brrrr, kaldt nok med de -18 som er på lillehmr, og ingen av klærne på innlegget her er aktuelt i dag, så da blir deeeet:tadaaaa, blomstrete!!! hihi, nei, det skal jeg ha på meg i kveld det, fnisfnis, men er veldig glad i crème/ offwhite nå også, med cognac-farget tilbehør til=)

hva slags farger eller mønster er deres favoritter nå??=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar