fredag 25. februar 2011

jeg har forelsket meg...

ååååå, hva gjør man når man har sett noe som man bare vil døøøøøø for??!?!?!?!???
jo, i mitt tilfelle kunne jeg ringe skinnleverandøren våres på jobben, siden de selger både kvinne- og herreskinnjakker.
men hva skjeeeeer, jo, VINTERFERIEEEEEE!!! så jeg må VENTEEEEE til mandag!!!
det værste han sa var at han trodde ikke de hadde noe sånt inne i det hele tatt, HJEEEELP!!!!
men skal gå grundigere til verks for miiin skyld på mandag da ;)
spurte om de kunne lage en til meg hvis de ikke har jeg da =P fnisfnis ;)


jepps, det er denne skinnjakken her!!!! vil ha SVART!!!!! den er syyykt fin!!! jeg EEEEELSKER den!!!!!!!!!!!=)=)=) den er kun å få tak i den beige fargen på bildet over, vil ikke haaaaa, VIL HA SVART!

før jeg dro fra jobb i dag, stakk jeg innom Match faktisk, er aldri innom der, har aldri sett inspirerende ut i front...MEN der har de da jammen MYE fint!!!!! OMG!!!! turte ikke kikke på prislapper, hakke penger uansett =/
MEN ( igjen ), de hadde opptil flere modeller type "waterfall" på skinnjakkene sine, så eeen som kaaaanskje kan være noe, fikk se hva de kunne bestille også, og der var det også en som kanskje kan gå, baaaare at den muligens fantes kun i brun, og jeg vil jo ha SVAAAAAART!!!
MEN ( igjen, igjen ), hvis Match driver og får inn masse skinnjakketyper i "waterfall"-stilen, må jo det bety at det kommer flere steder??!?!?!?!!!!
jeg kjenner at jeg blir litt smågæærn når jeg faller SÅ for et plagg!!!
jeg kapret meg jo en "dressjakke" fra BikBok fra Lux-kolleksjonen deres i champagne farge som også er i typen waterfall, den er nyyydelig og stilig på samme tid!!!=)=) men den sitter ikke heeelt perfect p åmeg enda, fordi armene mine er skikkelig VIKINGarmer, MEN ( igjen, igjen, igjen ) kanskjebanskje det skjer noe med hele meg nå som jeg har begynt å trene??!?! håper det, -2 kilo hittil, og da er jeg bare på andre treningsuken, så jeg tenker at det er HÅP!!!!=) hadde vært greit å være èn størrelse på overkroppen og ikke tre liksom, en for armene, en for skuldrene og en for magen, HOHOHOHOHOHO!!!!!
hva synes dere om denne type skinnjakke da?? og for guds skyld: SI IFRA OM DERE SER EN DER UTE!!!!! =)
ulrikke lund har denne jakken, hun har innamri fin stil synes jeg:http://ulrikkelund.com/2011/02/22/garsdagens-3/ SJEKK HENNE UT! =)

3 kommentarer:

  1. MEN!! hihi. Søta!!
    -2 kg allerede? Flink du er!! :D
    Skal holde øynene oppe for jakka :)

    SvarSlett
  2. den svarte jakka der var heeeeeeelt rå!!!og sånn btw så synes jeg at du er skikkelig flink med treninga ; ) jeg derimot er bare støttemedlem ; D

    SvarSlett
  3. mihihihi, -3 kiloooo nå!=)
    ooog jakka henger i skapet mitt her NUH!! ;)
    I`m deeply in løøøøøv!!! =)

    SvarSlett