torsdag 14. oktober 2010

off to work!




visste IKKE hva jeg skulle finne på av klær i dag!!! hjeeeelp!!! venter nemlig på en blondetights som jeg skal ha under en hullete treggings!! og da sitter jeg liksom litt fast på det!!!!
men det ble visst armygrønt i dag, litt hvite blonder og et stort svart kors!!

juhuuuuu!!!!


Dr.Martens, kule som fyyyy, men ikke noe gode å gå i enda...men hvis jeg aaaldri skal gå i de blir de heller aldri gode....liiide for skjønnheten sier jeg bare ;)

MEN jeg har tatt med favorittstøvlettene mine sånn i tilfellet da ;)

også har jeg TIGHTS!!!!!! JEG!!! TIGHTS!!!!! hello,
cellulitter og alt deilige som er "feil" i dagens samfunn, I DON`T CARE, I`M AN OLD BIATCH ;) ;)
neeeeiii, hvorfor skal man bry seg om alle andre hele tiden da?? måtte sittet inne hele tiden jeg da hvis jeg ikke kan være den jeg er! =)
LOVE YOURESELF!

3 kommentarer:

  1. så fin du er monica:) å jeg elsker støvlettene dine:) klem sandra<3

    SvarSlett
  2. Ah....
    Du er så herlig!!
    Blir alltid i godt humør av deg :)

    SvarSlett