onsdag 20. oktober 2010

jeg elsker MOTE!!!!

som jeg EEEELSKER klær, sko, accessoirer, mote, trender!!!!!!!
og den aller, aller beste tiden å eeeelske alt dette på er og blir høsten! for det er DA det skjer, da kommer det helt nye og trendye, nye snitt, nye farger osv. jeg synes det er helt fantastisk!! jeg blir som et barn i en godtebutikk, mmmm, kose meeeeg!!! =)=)=)
når jeg får tid googler og surfer jeg rundt på nettet etter godbiter, skulle bare ønske jeg hadde uendelig mye penger så jeg kunne kjøpt meg alle disse godbitene, men det hjelper å kopiere bildene og putte det i bloggen også, så kan jeg kikke tilbake på alt det fiiine jeg finner og ikke har råd t
il å kjøpe meg =)



fant disse helt fantastisk, übernydelige støvlettene nå!!!!! JEG VIL HA!!!!!
åååhåhåhåååå, vinne i lotto kanskje??!?! ;)ser for meg denne fantastiske kåpen/trenchen her sammen med de übernydelige støvlettene, et kjempetykt skjerf i halsen i fargene brunt og beige, skinnyjeans i mellomblå og strømper i offwhite som stikker over kanten på( har jeg sagt det før??!?!) de ÜBERLEKRE og FANTASTISKE støvlettene her, fnisfnis ;)

og votter i samme som skjerfet er et must selvfølgelig!!!!
bare å spørre etter adressen min hvis noen vil ta en tur på asos.com og sånn tilfeldigvis handle inn dette for meg, str L i kåpen og ca 39 i støvlettene ;)
mmmm, rosa skyer kan INGEN ta fra meg =P

noen som synes noe om dette da, høst eller vår best i forhold til mote?
antrekket fint?=)

2 kommentarer:

  1. Høøst! da kan man legge på så mye ekstra! sjerf, votter, lue : ) varm og stilig ; ) og ikke minst kjempe fine strikke genserene som de hadde på only! *hihi*

    SvarSlett
  2. ooo, vær forsiktig med å gå dit nå, de har fått SINNSYKT mye fint nåååå!!!!!

    SvarSlett