torsdag 7. oktober 2010

"kraftige" legger


urkule skoletter!!! og disse passer selvfølgelig til enhver legg ;) men det er ikke alltid det er like kult å bare kunne gå i skoletter fordi man er schvææær rundt leggene...

disse skoene her er myyyye finere in real life!!! bildet er ikke rettferdig at all!! geniale sko å ha, som passer supert til hverdags og jobbruk=)

også sier jeg bare;" HELLOOOOOO, COME TO MAMA!!! hahaha, fant disse på nettsiden til Din Sko i dag, men de hadde denikke i butikk på hamar iallefall, BTW så har den butikken på hamar blitt et skikkelig rotehøl, skjønner nada når jeg går inn der jeg, og hva gjør ecco i den butikken liksom??!?!?! kun min mening da, MEN de har jo fortsatt fantastiske sko, og greit når man kikke på nettet, veeeldig ryddig der iallefall =P
nå skal det sies at jentene på økonomisko på hamar går aaaalltid forbi mmin butikk når de skal kaste søppel, og de promoterer skoene sine noe voldsomt positivt!!! denne støvletten her er siste tilskuddet i skofamilien min, passer de tjukke leggene mine PERFECT!!! og jeg blir så glad når jeg endelig finner noe jeg faktisk klarer å dra helt opp!!! på nettet reklamerer de om at dette er en overkne støvlett, det er den ikke for den går til rett under kneet. en helt genial støvlett som er plain, klassisk og passer til ALT !!=) jeg er suuuperfornøyd!! hadde de på meg på jobb første gangen jeg brukte dem, og de er supergode på foten!!!


denne støvletten heeeer går over kneet MITT!!!!!! hahahaha, når en støvlett kommer over alle bulker og humper på benet mitt, så passer denne støvletten til alle!!!=)=) de er DRITKULE, og jeg bare eeeelsker disse, jeg er såååå glad i økonomisko-jentene som går forbi butikken min med støvletter som passer en stakkars avdanket håndballspiller( man kan skylde på det man VIL skylde på, føler jeg! ), og ida hos dem har i tillegg overbevist meg om at JEG kan gå i tights, så nå har jeg hamstret tights til de fantastiske støvlettene mine <3

2 kommentarer:

  1. Hei :) hvor fant du den typen støvletter som er på nest siste bilde, de flate som går til kneet?

    SvarSlett
  2. den støvletten du spør om er fra Økonomisko =) de er tomme for dem nå, men den kommer inn igjen til høsten i både svart og brunt! og de er goooode å gå i også =)=) så løp og sikre deg et par eller to når de kommer inn igjen i butikk, absolutt verdt pengene =)

    SvarSlett