torsdag 24. november 2011

partyHÅR!!!

nå er det tid for PARTHÅR!!!!
har dere planene klare for hvordan dere skal fikse håret til julebordet, julen og nyttårsaften?
jeg har alltid en plan med håret, men om det ender opp slik jeg planla...det er en heeeelt annen sak =P

jeg har funnet litt her da, som jeg synes er schtilig og som ikke virker altfor vanskelig å få til =)



dette oppsettet er nesten litt for "ryddig" for meg, ihvertfall i forhold til hva jeg ser for meg til klærne jeg skal ha på meg og settingen.
men hvis du skal på en veldig pen fest eller ball er jo denne sveisen ypperlig!=)



denne fletten og sveisen her er heeeeeelt meg!!!! DERFOR må jeg spare!!! mangler vel noe sånt som 20 cm til denne sveisen her, haha, men det er jo ingenting som ikke kan fikses med en neve ekstra hår ;)
jeg bruker løshår noen ganger, som er festet på klyper, det er ekte hår og kan behandles som du ønsker. jeg bruker rettetang, krølltang og jeg farger løshåret mitt. bare husk å vaske det med behandlende shampoo og bruk kur eller olje på det, siden løshåret ikke kan få naturlige oljer fra din egen hodebunn( henger jo på klyper ).
jeg har kjøpt håret mitt på bobbys.no, de holder til i oslo ved Karl Johan. kjempefornøyd, alltid!!
må nok kjøpe meg en ny pakke med hår, for det håret jeg har er neeesten like langt som mitt eget, vil jo ha litt lenger ;)



denne fletteknuten her er schtilig, kunne hatt den litt mer "rotete", så er dette noe jeg kunne tenkt meg til et av julebordene jeg skal på nå i helgen =)
tror iallefall at jeg skal ha et slags oppsett på julebordet i morgen, men på julebordet i kveld( jaaaa, jeg vet: TO julebord på 1 helg, hahaha), så tror jeg at jeg vil ha en lang sidehestehale med litt volum i bakhodet, men helt enkelt.



gi meg sånn hår da, vææær så snill!!! synes fargen er helt fantastisk også, det er lyst, men det er ikke hardbleket og alt i èn farge, men masse spill i lystonene, fint!!=)


tvisteoppsett, kult!!=)
hvis du er en av de som har veldig glatt hår og synes det er vanskelig å få oppsettet til å SITTE, så bør du kanskje vaske håret dagen før du skal sette opp håret, eller om du bruker en bølgetang eller krølltang selv om du ikke vil ha krøllet i oppsettet så kan du børste det ut, men håret vil ha mer struktur som gjør det letter å sette opp og det vil holde seg lettere på plass. det er faktisk en fordel om du har slitt og "ødelagt" hår når du skal sette opp håret, mye letter å jobbe med =)
det finnes jo også masse produkter som du kan ha i håret, vet at de bruker mye fikseringsspray på firsørsalongene, en slags spray som "prepper" håret. du kan jo også bruke hårpudder, noe som gjør håret "seigere", bare ikke ha i FOR mye, da klistrer det seg bare sammen og ingenting vil fungere =P
hårspray og tuppering underveis er også supert!=)

noen av sveisene dere har prøvd noen gang eller kommer til å prøve dere på nå?=)
masse lykke til med festhåret iallefall!!!=)
jeg har farget mine små grå i dag, så da føler jeg at ALT blir mye enklere med en gang =)=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar