søndag 27. november 2011

julebord * 2

ooookeeeyyy...nå byr jeg litt på meg selv, vaaanskelig når jeg ikke føler bildene er bra, men sånn er det bare =) ( jeg er IKKE fotogen og har aldri vært det....er en grunn til at mamma ikke ville bruke penger på felles-konfirmasjonsbildet mitt- jeg så ut som jeg var tilbakestående!)

jeg tok ikke noen bilder fra første julebordet ( whaaaaat??!?! hvorfor ikke deeeet??!?!?? ), for jeg tror jeg rett og slett glemte det i alt stresset med å få hjem ett barn, for så å videresende 2 barn, tiden ble på en måte litt knapp =P



disse skoene hadde jeg på meg i går på julebordet =) meeeeed den søte, svarte kjolen jeg bare PLUTSELIG fant i skapet mitt =)



dette er meg som prøver å få fram bååååde sminken, håret ooog overdelen på kjolen....fikk ikke fram en dritt, annet enn rynker =P



så da prøvde jeg....IGJEN å få fram sminken da iallefall....men da ble det slik...
hohoho =P


et siiiiiste desperat forsøk her...ser ut som jeg er dritlei meg og ikke har det noe kult, men det HADDE jeg altså, satte på musikk på full guffe og slengte litt rundt på rompa mens jeg sang med på sangen ( Somebody I used to know, av Gotye ) på Grooveshark, for der slipper man reklame mellom sangene giiiitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)



også hadde jeg på meg disse gullglitterpumpsene på første julebordet =) de er visst litt for store, noe jeg hadde glemt den dagen, så jeg gikk bare rundt og kippet, må kjøpe "utstyr" så jeg får fyllt dem opp litt ;)

nå er det ett julebord igjen, neste lørdag =) da blir det biff og bowling!!!!!! det blir kos, men da skal jeg kjøre bukse og litt røffere, ikke noe kjole på meg da gitt =)

ha en strålende første søndag i advent!=)
litt rart når det ikke er snø, og ikke har jeg fått pyntet heller....tenkte jeg skulle få gjort det i løpet av uken, innen 1.desember =)

2 kommentarer:

  1. http://motedilla-jente.blogspot.com/2010/09/deilig-jakke-fra-ellos.html#links

    I dette innlegget fra i fjor skrev du at du hadde bestilt en saueskinnsjakke fra ellos, men tror ikke du skrev om at du hadde fått den. Så jeg lurer egentlig bare på hvordan den så ut? Var den fin? :)

    SvarSlett
  2. jeg fikk den ooog den var KNALLFIN!! superfornøyd med den, den er bare piiittelitt for liten, men med tynne gensere inni så går det ;)

    SvarSlett