søndag 11. mars 2012

har du ikke noe bra å si...

har du ikke noe bra å si, så hold kjeft mener nå jeg.
dette gjelder vel egentlig det meste for meg, men jeg kjenner at i dag, med den herlige kong alkohol som har herjet med kroppen min i natt, synes jeg egentlig at folk kunne holdt kjeften sin i går.

det var FÆÆÆST for alle ansatte på kjøpesenteret jeg jobber på, og aaaalle stresser og dresser seg opp til denne kvelden, er jo rød løper og alt som hører til =)
så når jeg da har brukt sikkert nærmere 3 timer på å krølle håret, sminke meg og pynte meg...og da får høre både:" har du brukt sååå lang tid, også ble det ikke bedre!" og " hvorfor har du hot makeup når du aldri kommer til å bli hot!"

ååååå, så koselig...
eller når du kun får høre at "den toppen var fiiin!"
skal komme med noen tips jeg =)
hva med å si" så fin DU var med DEN toppen!"

noen som har sett "idiocracy", det er en film om verden som har blitt dummere...er litt sånn jeg føler verden og menneskene er på vei, vi blir både dummere og slemmere, og policyen først meg selv og så meg selv er det gjeldende.
trist...
MEN jeg får ikke henge meg opp i det ( selv om jeg er verdensmester i å gjøre det ), suuuuge til meg det andre positive jeg opplever og får tilbakemelding om, for jeg FÅR gode tilbakemeldinger på andre ting da =) men det hadde vært sååå koselig med et lite kompliment på at jeg ser bra ut, bare eeeen gang =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar