søndag 5. februar 2012

litt SOMMERinspo =)

jadajadaaaa, VET at det er et godt stykke igjen til vi kan rope:" SOOOMMEEEEER!!!!!" i norge, men det er så utrolig mye lekkert som kommer til sommeren, eller...det har jo kommet i butikkene allerede!!
for selv om vi bor i f.eks kalde norge og det er full vinter her, så er moten slik at vår og sommer-trendene kommer i butikk i januar allerede =) trenger jo egentlig det, for å se lyset i tunnelen i denne mørketiden ;)



synes de klærne her er überlekreeee!!! dette er en av de minste lillesøstrene til Kim Kardashian kjempesøt og pen, og klærne og sammensetningene er FANTASTISKE!!! gi meg et par lange og slanke bein, så skulle jeg slengt meg inn i noe slikt ASAP! =)




blir kjempeinspirert av dette bildet her! klærne og sammensetningen er så enkel, men antrekket er så PERFECT! deilige, deilige sommer, kom nå!=)



vi må bli litt tøffere til å mixe farger! bare se hvor kult det ble med den grønne clutchen til dette antrekket, prikken over i`en =)


blondehårbånd, summerfeeling =) alle mulige florlette tørkler i håret er skikkelig summerfeeling!



blockheals!!!! disse skoene her passer til ALT!!! og bare se på prisen!! for å si det sånn: JEG kjøpte meg både de grå OG de beige, fnisfnis ;) de passer godt hvis du også har en litt bred fot, for de er gode og runde nedi foten ;) finnes på Økonomisko, løp og kjøp, for disse blir den store hit`en nå i sommer sammen med kilehælen =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar