mandag 26. desember 2011

tiiidlig vårinnlegg

oooo, klarte ikke å dy meg!!!!
burde, skulle sikkert ha skrevet om nyttårsantrekket nå, men SJEKK denne candy-toppen fra Vila daaaaa!!!! måtte jo bare sette sammen et lite vårantrekk til inspo nå i disse storm og vinterfylte dagene...det bliiiir jo vår snart ;)
veldig lyst på denne toppen til solbrune armer kjenner jeg =D



synes denne type topp i slike farger gjør seg best til lyse jeans!! ihvertfall siden jeg tenker våååår, hihihi, gleder meg til å få tak i noen ordentlig gode, lyse jeans jeg =)
jeansen kunne med fordel ha vært enda lysere, men denne her fra Vila passer jo godt i en overgangsperiode mellom vinter og vår =)



tøft med cognac-fargede sko til !!! disse er fra Nelly =)
ooog utenpå dette antrekket her kan man jo slenge en jeans-jakke, eller om du har en cognac-farget skinnjakke til =)
sleng håret i en rotete og bustete sideflette, aaaah, perfection! =)

håper alle har en strålende julefeiring <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar