fredag 30. desember 2011

fleskeflytter

mihihihi, jepps, det er sant som overskriften på blogginnlegget viser, "fleskeflytter"!!!
kjøpte denne buksen her på Nelly med et gaaavekort jeg fikk av den søteste jenta til svogersen, svart highwaist fra Pieces =) fikk den på meg også jeg, gikk forholdsvis greit, har sliti værre før liksom...men HAHAHAHAHA!!!! da jeg var ferdig med å stappe ræva og magen nedi, og kneppet igjen alle knappene, da var flesket rett og slett flyttet oppover, skvist og deilig, fnisfnis =P
så trenger du slankere deler rundt rompa og nederst på magen kan jeg anbefale denne buksen her på det sterkeste!!!




må få godt inn buksen litt og ikke minst bli ferdig med julen, oooog komme i gang med nyttårsforsettet mitt som er:.....snuhufs, NULL COLA I 2012!!!!!! gjett om jeg skal få prøvd meg, er colaholiker noe så jævlig!!!! men jeg MÅ!!! altfor mye sukker, altfor mye kullsyre oooog jeg vil ikke ha brune og råtne tenner...og nei, ikke kom her og si at :" ååå, hvorfor drikker du ikke bare cola zero, eller cola light, det er jo det samme og såååå mye sunnere!?!"
BULL sier jeg da, det smaker DRIIIIT!!! og er IKKE det samme, så det er enten eller, enten coooola MED SUKKER, eller ingen cola...så nå niiidrikker jeg cola de siste dagene av året her, før det er full stopp..og jeg SKAL klare det, for jeg er nemlig BÆST!!! neida, men jeg MÅ bare, måmåmåmåmåmåmåmåmå!!!!
har dere noen nyttårsforsetter? i så fall hva? og er det oppnåelig?

wish me luck med colaen da =)

2 kommentarer:

  1. Mitt nyttårsforsett er å drikke mindre alkohol, og ikke shoppe bort alle pengene på nettshopping samme dag som jeg får de på konto:P Andre forsetter: Bli mer stabil, bli mer glad i barn og trene opp kroppen:D

    SvarSlett
  2. masse gode og lure ting der da, veronica!!! og har du trua, så går det garantert!!=)
    jeg har nå klart meg i 24 timer uten cola, wiiiii!!!=)

    SvarSlett