lørdag 23. april 2011

påskeoutfit

oooo, hva går man med i påsken`a?? hihihihi, JEG har dasset rundt i slitne joggebukser og tank-tops. hvorfor? joooo, fordi jeg har ryddet, ryddet og GRAAAAAVD i hagen til jeg så han mannen med ljåen dere vet!!! jeg går rundt med fullt av flekker på joggebuksene, flekker i tryner, flekker på toppen...møkkaflekker, DIGG!!!! hihihi!=)
i går gikk jeg med jumpsuit!!! en slenge-på-seg-jumpsuit i digg mykt stoff, med stropper fra Lene V from thaaa old days, mmmm, det var tider det!=)
MEN jeg er jo ikke heeelt på bærtur her heller da, så jeg har jo funnet en jumpsuit som egner seg for andre mennesker å se på også ;)


sjekk denne da! synes den var KUUUL!!!!! bare at jeg ville kanskje tatt svarte booties på og slengt en dressjakke eller skinnjakke på med heaaavy mye armbånd på ene armen og noen schvææære blingbling i ørene!!!!=)=) bare for å gjøre jumpsuiten TØFF liksom!=)


oooyeah!!! den FØRSTE boyfriend blazeren jeg har syntes funket!!!! denne er fin, kan brukes til ALT!!! når jeg sier ALT, mener jeg AAAAALT!!!!! hvorfor jeg liker akkurat denne og ingen av de andre schtøøøgge som har vært på markedet i en evighet nå??!?!! joo, det er fordi denne er tilapasset en kvinnes kropp, dvs at den er smal, skuldrene er tilpasset, den er ikke for lang og det er ikke FOR MYE av den, skjønner?den er ikke oversized og bomsete, for selv om det er en boyfriend blazer trenger den jo ikke være den største og mest tacky blazeren i hele verden for det ;)

ha en fortsatt fortreffelig påske, det skal jeg ha i solsteken, DEEEIIILIIIG!!!! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar