lørdag 23. april 2011

har lyst på...

converse sko jeg! men jeg vet aaakkurat hvilke jeg vil ha!!!!
på converse.com kan man designe sine egne, og jepps...jeg har gjort det noen ganger nå, og de blir sååååå fine kan jeg fortelle dere!!! hvordan de ser ut??
jo, det skulle jeg gjerne ha vist dere, men de har sperre på alt av bilder på siden sin, så jeg får ikke vist dere hvordan de jeg vil ha ser ut, men de skal være hvite, hvit såle, hvitt stoff på skoen, MEN gull-detaljer som på sømmer og på maljene og ikke minst navnet mitt på innsiden av skoen i løøøkkeskrift, også i GULL!!! hihihihihi=)
høres sikkert skiiikkelig spesi ut, men de ble dritkule altså!
jeg hadde hatt dem NUH hadde det ikke vært for at man ikke får bestilt og shippet dem til noooreg =(
så what to do??!?! skal jeg ta til takke med de på bildet over her, heeelt vanlige converse all star sko??
hmmm, må tenkes på og fordøyes litt ;)
men har lyst på noen sko à la dette, hvite, hjeeeeelp!!!!
noen som vet om noen i samme stil? =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar