søndag 27. mars 2011

njaaaaiiii...

skrev jo i forrige innlegg om maaange fine vårjakker, KJØP dem NÅ, for de flyr unna, ikke noe tenke på..kommer du bare til å angre på når det er tomt for din favoritt! fikk erfare det selv giiitt =(
så for å trøste meg litt tenkte jeg å vise dere noen bilder av vårens jakker som jeg synes er piiiittelitt veldig øglybøgly! fnisfnis =P men husk, det er miiin personlige mening, så om noen har kjøpt en av disse og digger den, fiiint for deg!





blazer i sølv...formløs og ser ut som om den er i sånt tyyykt stoff...hadde denne vært innsvingt kunne den sikkert funket til noooe, men den er ikke det!

kjenner jeg er så ferdig med de schvære skuldrene som var på alle jakker i hele fjor, for meg som er såpass stor fra før av, og veeeeldig opptatt av at armene mine har vokst ut av proposjoner, så trenger jeg ikke å LEGGE på enda mer skuldre liksom =P nei, gå for det smale og enkle på blazere, da kan du heller gjøre litt sprell med f.eks toppen inni den =)

denne multifargede blazeren her er så stygg at den er KUL!!!! mææææn!!!! passer superbra til jeans da!!! med hvit singlet inni og noen tøffe pumps eller kilehæler!!!=)=)

neineineineineineineineiNEEEIIIII!!! uffuffuffuffuffuffuff, vet ikke om jeg noen gang har likt cape jeg..kanskje utenpå bunaden...

hva skal man si?!?!?!! FYSJ`A MEG! den er bare tækky( som kjærsten min sa, fnisfnis!)
hva skal man med slep på vårjakken sin liksom? hører ikke det til brudekjoler??!!!? fnisfnis =P
hva syntes dere om disse jakkene, noen som har kjøpt en av de?
var iallefall noen som kjøpte favorittjakkene mine på det andre innlegget, JESUS, jeg fikk ikke sikret meg èn av de engang!!! men heldig for de som fikk tak i en da =) COOOOOOL!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar