lørdag 5. mars 2011

chackachackaaaa!!


måtte bare!!!!! fant disse skoene på shoes.com som er PERFECT til en kjole jeg postet fra asos.com for en liten stund siden, SJEKK DA!!!! kult!!!!=)
denne kjole her og de skoene over ooooog mange trearmbånd på ene armen, og for å toppa heila driiiden, så ta på et par medium brune, pene strømper i sandlettene, JEPPS, RRRRÅÅÅTT!!!!
gi meg lange slanke bein og jeg skal vise dekk jeg!! =)
pssst:jeg har lange bein da, men de kommer ikke så godt fram i den runde bolleformen min, fnisfnis ;)
jeg sier det, -3 kilo nååå!!!! og full skjerping fra mandag av, da blir det null cola i ukedagene, blir spennende å se om det utgjør en del, også fått utfrodring fra Ingeborg på Only, min støttekontakt i forhold til treningen ;) at jeg skal ta en time med bodypump og en time med spinning på onsdag, utfordre kroppen litt, WIIII!!! =)
ha en strålende helg, alle sammen!!! deilig med vårvær!!=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar