lørdag 7. juli 2012

sennepsgult

eeeeeeeeelsker at sennepsgult blir med på høsten 2012!!!!!!! spesielt etter at jeg farget håret mørkt og jeg KAN bruke den fargen ,moahahahaha!!!! =)

en spennende farge å kombinere i garderoben.
den kan jo kombineres med svarte klær, schtilig med brunt og duses ned ( så lang sennepsgult lar seg duse ned da !) med offwhite/hvitt, jeg digger iallefall fargen!!! og skal kjøpe meg noen fiiiine topper/bluser/skjorter i denne fargen. skjerf og votter har jeg fra i fjor =)
tror fargen kommer til å bli hakket mer populær i år enn den var i fjor, litt "ny" og skummel i fjor, men kan jo ha grodd litt på folk i år ;)


 lue fra ellos.no




kjole fra ellos.no
fint med brune skoletter med chunky-hæl og tresmykker i brunt til!!!!



topp fra Vila ( I LØØØØV VILA!!!! ) håper jo at denne butikken kommer seg på Hamar snart, men den er iallefall å finne både på Lillehmr og Gjøvik da, det hjelper =)
ha toppen til en mørkeblå jeans, brune skoletter/kilehæler, brunt mønstret skjerf i halsen med et langt tresmykke til, good to go! =)

torgvanter fra ellos.no
ha en lue eller vanter bare i denne fargen, morsomt tilbehør som fresher opp vinterantrekket litt =)


ellers kommer det en nydelig grønnfarge på høst og burgunderrød, synes det er en del mørkegrått også. blonder, chiffon og skinn fortsetter, KULT!!!!!
snittene på gensere og topper ser ut som det fortsetter med oversized stilen, men det blir mer kåper enn parkaser dette året, I LIKE! =) driiiitlei alle de heeeelt like parkasene med pelskant på hetten som har vært de to siste årene, blæk!

hva har dere sett av høstnytt hittil og hva synes dere om fargene og snittene?
ha en fin søndag, min dag pleier å gå med til å vaske alt av klær, barn og generell rydding ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar