lørdag 19. mai 2012

må ha i sommer!


har dere noen sko dere bare MÅ ha i sommer??
jeg jobber jo på økonomisko( verdens beste jobb faktisk!!! ), og har totaaaaalt forelsket meg i de "toms"-lignende stoffskoene der!!! de har en sykt god innersåle som det er litt demping i, mot for de vanlige stoffskoene som man får kjøpt overalt på sommeren som er veldig flate( stoffsko er jo gjerne det).






de pumpsene her er RRRRRÅÅÅÅÅ!!!!!! de har akkurat kommet inn, og alle på jobben bare MÅTTE ha seg disse!!! bildet er ikke rettferdig engang, for skoen er griserååå!!! vi har fått dem i svart og en litt mer brun farge enn det er på dette bildet. jeg måtte ha den brune som var sååå fin på farge!!! og den er såpass stødig i sålen og på hælen at dette er en sko man kan holde ut en stund med ;) jeg valgte å ta skoen en str større for da kan jeg legge i en halvsåle foran for eeeekstra komfort, lurt! =) skoene koster bare 399,- så det er et skikkelig røverkjøp!!!

her er skoene jeg har forelsket meg i: "Toms"-lignende stoffsko, de klemmer iiiingen steder heller, baaare rein "terapi" for føttene ;) jeg har allerede sikret meg 3 par, svarte, brunbeige og coral-fargede, me a very happy girl !=)
tenkte jeg skulle ha noen par ballerinas i sommer, men NAI, baaaare disse på meg, er jo tross alt eeeeenda flere farger å velge mellom, hahaha!!! de er i to typer også, så det er en modell som passer for brede føtter og en for de med smalere føtter =)
farger: svart, offwhite, grønne, coral, brunbeige, hvit og blå-stripete, multifarge-stripete, orange, gråe, beige, hihihihihihi =) og de koster bare 299,-


ha en strålende fin søndag, her ble det jammen sooooool, så vi får se hvor effektive vi klarer å være inne =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar