mandag 9. januar 2012

vektnedgang

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
da viser vekten i dag 89,-!!! det er -1,1 kilo siden forrige mandag det =) flink til å regne skjønner dere =P
såååå får vi se nå da, skal i gang med vekter med kjærsten i kveld, trene rygg og muskler og greier, så får vi se hva som skjer etter en uke med slik trening =)
nå har det gått 1 uke og 2 dager siden jeg sluttet med cola også!!!!!!!!!!!
om jeg drømmer og tenker på cola ALL THE TIME??!?! JÆVLIG OFTE FAKTISK!!! er jo avhengig, så sånn går nå dagan...er jo bare rundt 50 uker igjen til jeg kan ta en cola, hahahaha!!!!

er det noe dere er avhengige av?? sunne eller usunne vaner?
tar gjerne i mot tips om sunne uvaner ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg har lett for å kose meg med litt for mye søtt og potetgull på kveldene, som dessert liksom, har innbilt meg at så lenge jeg spiser sunn middag så er det lov, men innsett at det bør reduseres og da har jeg funnet ut at eneste måten er da å erstatte det med noen annet -som er sunt- f eks druer og nøtter. Drikkebehovet ditt bør vel erstattes med vann, er jo den sunneste leskedrikken. Diana

    SvarSlett
  2. jepps, det går myyye i fun light her nå da =) er altfor glad i maaat jeg, men det går i grunn greit, jobber jo når normale folk spiser mat, så da spiser jeg ikke middag nesten heller...så uten mat og cola, da bør jeg vel bli slank igjen ;)

    SvarSlett