lørdag 6. august 2011

vinterjakker

på Only nå så er halve butikken fylt av vinterjakker og høstjakker, for å sikre deg den du liker aller best er du nødt til å slå til NÅ, for vi selger unna flere om dagen, og til slutt så blir det tomt da =)

jeg kjenner at jeg er suuuperkresen på vinterjakke i år!! har faktisk ikke sett en eneste en jeg har lyst på!! HJEEEELP!!!
haha, tenker dere vel nå, for dere VET jo at jeg har en eller to liggende eller?=P
jeg har en som jeg kjøpte fra Ellos i fjor, superfornøyd med den, men jeg er litt i overkant for stor for den...altså:JEG er for stor for jakken, blæææ!
også er det en jakke som du ikke bare slenger på deg liksom, om dere skjønner hva jeg mener med det?? en boblejakke eller en sånn "anorakk"-type som finnes med pels på nå, er liksom en type jakke du slenger på deg =) men det er jo bare kjiiiiipe, ikke noen nyskapende og revolusjonerende for i ÅR, bare sånne som var i fjoooooor.....og den jeg var så glad i i fjor solgte jeg på "hagesalget" mitt =)
siden folk er så ivrige på å kommentere på bloggen her, så tar jeg gjerne i mot tips om hvor dere har sett fiiine vinterjakker i år( hahahahahahahaha, never a comment is made on my blog!)
jadajada, har vel fått en "neve" med kommentarer på ett år =P


denne jakken her er fra Vila på nelly...er type sånn jakke jeg mener som det finnes ca 1 mill av, juhuuu, så spennende, NOT!



denne jakken er fra Only på nelly, vi har ikke denne i butikk akkurat nå, mulig den kommer?
en helt plain jakke som du kan bruke år etter år da, for her har du ikke den "motepelsen" som sikkert blir borte etterhvert....



canada goose-jakke fra nelly, har faktisk litt lyst på en sånn canada goose jakke, varmer sykt godt,men har jeg sånn ca 6.000,- liggende og slengende rundt? NAAAIII!!! den koster nemlig over 6.000,-..så en sånn jakke er det greit at du EEESLKER før du investerer liksom ;)



dette er vel det nærmeste jeg har kommet en jakke i år som jeg synes er kul!! den finnes i svart også på nelly, men den gjorde seg himla mye bedre i rødt...men vil jeg ha en RRRRØD boblejakke, har jeg lyst til å SYNES i terrenget??!?!
hmmm, neeei, ikke vet jeg, har jo en del skinnjakker å velge mellom også, brukte jo kun det på vinteren før, men det var i "gamle dager" da det ikke var -35 grader å prøve å starte bilen i, hahaha, nei, må nok ha en goood vinterjakke ja....men...
har dere skaffet dere vinterjakken enda da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar